Mathias Riebe Knutsen har vært ansatt hos Ikano Bank AB fra juli 2016 frem til mai 2017 og har vært en verdifull ansatt under Leasing Operations B2B denne perioden.
I tiden hos oss har Mathias jobbet med å besvare leverandører og kunder via mail, telefon og post, samt arbeidet mye med dokumentkontroll hvor det skal jobbes nøyaktig og effektivt. Mathias har holdt god fokus mens han var på jobb og leverte til en hver ti i et arbeid hvor det til tider kan være hektisk og stressende med høyt tempo.
Ut over arbeidet med håndtering av ofte veldig komplekse leasingavtaler har Mathias jobbet med Collections samt bistått både Ikano selgere og selgere hos våres partnere. Her er det mye justering og endring av avtaler i forhold til kundens ønske.
I perioden Mathias jobber for oss ble han hurtig vår kontaktperson når det kom til løsning og IT problemer og andre systemrelaterte feil, no han og vi var veldig tilfreds med. Mathias kom alltid tidsnok på jobb, jobbet effektivt mens han var her og stilte opp når det trengtes litt eksta arbeid.
Mathias var alltid behjelpelig når kollegaer trenger det og ble hurtig kjent som en god teamplayer. Han er en rolig og behagelig person som hadde en positiv innvirkning på teamet.
Vi anbefaler Mathias på det sterkeste og ønsker han lykke til videre.
I tiden hos oss arbeidet Mathias med implementering, drift og suport på it løsninger levert o skyen eller lokalt til våre kunder, han jobbet også med design, implementering, drift og support på dokument arkiv systemer og websider, samt overvåking og problemløsing i tillegg til vanlig konsulent arbeid.
Mathias er dyktig og nøyaktig i sitt arbeid og har gjennomført sine arbeidsoppgaver på en meget tilfredsstillende måte, han er pliktoppfyllende, imøtekommende og meg service innstilt person som vi vil savne. Vi har ingen problemer med å anbefale Mathias som ansatt i andre bedrifter.
Mathias sluttet hos oss da han skulle flytte til Sverige.
Mathias is a very detailed oriented and hard working employee. He always make sure that the customer gets the best advice and support.
You can always trust Mathias to find the right solution for the customer. He is also a great asset to any team, he always has time to help out his fellow team mates.
I was working as a direct manager for Mathias Riebe Knutsen from 2014-02-10 until 2014-07-31, and it's been a true pleasure.
Mathias has been working in the customer service project for our client Bosch Powertools as an advisor against the Norwegian market.
Mathias working duties have included handling incoming phone calls, e-mails and faxes from our retailer-shops and end-users in Norway. The duties include administrating orders, claims and giving technical support and advice on products. Mathias has due to his technical knowledge and understanding also been helpful in training new and existing customer service agents.
During his time at Senzum, Mathias has been a top-performer in every aspect of the work. He is a high-productive agent and has much experience both of the tools that we support, and the systems that we use in our daily work. He is also very helpful to pass his knowledge to his closest colleagues.
Mathias has shown great dedication to his work, and our client is extremely satisfied with the competence and friendly approach that Mathias has had against both internal and external contacts. ,
Mathias has easy to adapt to changes in the company and is easy to co-operate with both for the management and his closest colleagues.
I would highly recommend Mathias for any job in the future, and for references needed regarding Mathias I would gladly help.
Mathias var utplassert fra HiT fra aug til des 2011. Han bygde opp en prosjektportal i Sharepoint som prosjektsekretær med hovedprosjekt og 8 delprosjekter for System Center 2012. Dette gjorde Mathias som et eksempel til etterlevelse. Han var engasjert og jobbet selvstendig og tilførte prosjektet ny kunnskap, spesielt i de delprosjekter han var prosjektmedlem.
Jeg vil på det sterkeste anbefale Mathias til arbeidsgivere etter endt skolegang.